středa 31. prosince 2008

PF 2009 !

Rok se s rokem sešel a je tu zase Silvestr. Za dvanáct měsíců nesoucích číselné označení "2008" se toho u mě v oblasti pc a internetu dost přihodilo. Především jsem postupně zvládnul redakční systém Wordpress, naučil se jej instalovat, zabezpečit a používat. Úplně v samotném závěru roku, na Vánoce, jsem pak objevil další redakční systém, český RS2, nad jehož vynikající upravitelností a bohatou nastavitelností ještě pořád žasnu. Kromě těchto dvou jsem vyzkoušel ještě některé další CMS (Drupal, Textpattern), ale ty mi nepřišly pro moje účely až tak vhodné.

Nastávající nový rok hodlám tedy "věnovat" RS2, případně průzkumu některých dalších CMS. Rád bych se také více věnoval zkvalitnění obsahu tohoto blogu, k němuž jsem se zatím choval spíše jako k soukromému zápisníku než veřejnému webu; jako poznámkový bloček mi vlastně nejvíc slouží. A závěrem, přirozeně bude hodně práce na ostatních blozích, zejména těch, které pohání Wordpress. Přeji všem čtenářům i ostatním lidem hodně štěstí a zdraví v novém roce 2009 !